Thursday, February 23, 2012

Baki-Sisa Cutiku

Sedar tidak sedar, sudah hampir 5 minggu saya bercuti semester. 3 minggu saya bekerja di kilang sarung tangan, 3 minggu lagi menguruskan urusan yang patut diesegerakan. Daripada membaiki kereta sehinggalah meghadiri majlis-majlis. Namun, itu sedikit sebanyak dapat mengisi masa lapang saya.


Dan saya baru sahaja dapat mengetahui keputusan semester 2 saya. Alhamdulillah. Walaupun tidak Dean List, tapi saya bersyukur kerana Allah terus menerus memberikan saya nikmat. Walaupun hakikatnya saya banyak main dan tidak belajar bersungguh-sungguh semester lepas. InsyaAllah, semester baru, saya akan cuba merangka perancangan yang rapi untuk mencaai kecemerlangan.



Jadi, baki-sisa cuti semester yang tinggal ini saya hendak mengisinya dengan mewujudkan satu lagi kolum dalam blog saya-kolum Ekonomi. Ini kerana saya mengambil jurusan kewangan yang memang berkait sungguh dengan ekonomi.  Jadi, bagi berkongsi ilmu, menguatkan ingatan dan menambah ilmu berkaitan bidang saya, saya akan mewujudkan kolum ini. InsyaAllah.

Semoga baki-sisa masa yang ada sebelum masuk ke kampus ini, dapat saya sudahkan dengan jayanya.


Rembau
29 Rabiul'Awal 1433H


No comments:

Post a Comment